Sunday, October 19, 2008

::: Гринделвалд, Швейцария ::: (Grindelwald, Switzerland)

Първите снимки от невероятната долина Гринделвалд, намираща се на 15 км от Интерлакен.





Натам сме се запътили. Е, не точно, но в непосредсвена близост до този връх има друг.

Само дето е малко по-нисък, по-достъпен...



Панорамно към Гринделвалд



Топящият се сняг захранва множество "водопади" в района. Всъщност водата се стича между, и от скалите.



Тук вече наистина е отсниман водопад в пълния смисъл на тази дума.



Въпреки недостатъка на широкоъгълните обективи да отдалечават и смаляват обектите тук много добре се усеща могъществото на планината. Стоейки пред такава гледка човек осъзнава колко дребен и незначителен е. Днес е тук, утре - там. А тя - планината е там от векове и ще остане векове. Само хора, които не са изпитали това чувство не се отнасят с уважение към природата.

2 comments:

Anonymous said...

Въпреки снега ми е много някак си уютничко в пейзажа. Всеки път се питам дали съм права-но много ми хареса. Ще му се порадвам малко на декстопа-нямаш нищо против - нали???Марги

::: o3one ::: said...

Разбира се, порадвай му се. И мен много ми допадна тоналността в тази снимка. Иначе можеше да е по-прилежно композирана... :)