Tuesday, August 26, 2008

Бад Урах (Bad Urach)








Наскоро посетих малко градче на име Бад Урах, което се намира в сърцето на Швабските възвишения (или хълмове), в провинция Баден-Вюртемберг, Германия. Оказа се очарователно градче с дълга история и прекрасни къщи, накичени със саксии пъстри цветя. Графовете на Вюртемберг са имали свой дворец тук, а самият град са известно време е бил дори и столица. Запазени са старият град, двореца и двете църкви. Градът е известен и с минералните си бани, намиращия се край града на поточето Брюлбах 37 метров водопад (показан тук) и руини от старата крепост - Хохенурах (Hohenurach). За жалост времето беше зле настоено към всички туристи и снимковия материал е малко.

1 comment:

Anonymous said...

Ех,приятелю! Само със саксиите съм съгласна, с нищо друго. Дано не ми се налага да променям живота си, защото ако трябва да живея в този град-не бих се съгласила,повярвай ми. Не ми хареса. Не снимките - къщите. Снимките са си супер. Благодаря ти, затова, че ми даваш възможност да си направя равносметка, какво богатство имам тук! Марги